Vi har haft mange virksomheder, der gerne vil kunne tilføje flere logins til deres konto, og styre hvad der bliver givet adgang til.

Skal…

  • din leder kunne se om nyhedsbreve rent faktisk bliver åbnet, men helst ikke kunne slette eller ændre noget ved et uheld?
  • praktikanten indtaste nye kontakter, men ikke have adgang til andre dele som f.eks. statistik og betaling?
  • din grafiker have adgang til at uploade billeder til mediearkivet, eller oprette nyhedsbreve?

Så kan du nu oprette en “aflåst” konto med vores nye administrering af konti funktion.
Der er selvfølgelig også mulighed for, at tilføje en helt ny “admin” konto, med fuld adgang til alle dele i systemet.

Du kan tilføje nye konti ved at indtaste en e-mail, og evt. vælge at tilpasse hvilke dele som den nye bruger skal have adgang til.
Styring af adgang forgår ved, at for hver sektion f.eks. “kontakter” eller “statistik” vælges om den nye bruger har adgang til hhv. “opret”, “læs”, “opdater” eller “slet”.

Tilkøb af ekstra brugere koster 19 kr. og bliver tilføjet til dit abonnement.

Ny admin menu

Vi har lavet en “Admin” sektion i menuen, hvor du kan tilføje og tilpasse adgang til din konto.
Der er også blevet tilføjet en “Faktura” menu, hvor du kan finde betalingsoversigt samt faktura.

Nyt menupunkt til at administrere konti
Vælg imellem administrator, grafiker, tekniker, leder eller gæste adgang

Vælg imellem forskellige roller

I en dropdown kan du vælge nogle af de kontotyper vi har lavet:

  • Administrator
  • Grafiker
  • Tekniker
  • Leder
  • Gæst

Eller du kan tilpasse kontoen helt ned til hvilket niveau, den nye bruger skal have adgang til.

Tilføj og tilpas hvad der skal gives indhold til

Har du spørgsmål til vores nye funktion kan du altid kontakte os.

Skal du i gang med det samme, kan du bruge knappen herunder til at logge ind og begynde at tilføje nye brugere til din konto.