Integration imellem Admind og Bullsender

I samarbejde med Admind har vi lavet en integration, så vore 2 software platforme nu kan “tale sammen”. For brugere af enten Admind eller Bullsender, giver det nogle meget store fordele i det daglige arbejde.

Bruger du Admind som kundekartotek, har du mulighed for at lave en kundeliste i Admind og flytte denne liste over i Bullsender helt automatisk. I Bullsender har du adgang til at oprette et top professionelt nyhedsbrev, ligesom du kan se statistik på hvormange der åbner dit nyhedsbrev eller klikker på dine links.

Denne integration sikre at du ikke skal vedligeholde kunde data mere end et sted. Benytter du Admind i din webshop, i detail butik eller i servicefag vedligeholder du dine kundedata i Admind. Og ved at benytte kontaktliste integrationen sikre du at du altid har den seneste nye kontakt data som du sender dit nyhedsbrev til.

Sådan opsætter du Admind og Bullsender

For at benytte integrationen imellem Admind og Bullsender, skal du være kunde begge steder. For at komme igang med Bullsender skal du gå til Bullsenders tilmeldingsside, som du finder her: Opret konto i Bullsender.

I Bullsender får du en 14 dages gratis prøveperiode med fuld funktionalitet. Efter de 14 dage kan du beslutte om du ønsker at fortsætte som betalende kunde i Bullsender, eller som gratis bruger. Betalende brugere har fuld funktionalitet, og der er ingen begrænsninger i forhold til nyhedsbrevs tilmeldte og antallet af nyhedsbreve der kan sendes. Efter de 14 dages prøveperiode skal du være betalende kunde i Bullsender for at integrationen imellem Admind og Bullsender virker.

Når du har oprettet din konto i Bullsender, skal du have din konto i Admind og din konto i Bullsender til at “tale sammen”.

1. Konto opsætning

Login i Bullsender. Klik på nøglen, og kopier API nøglen.

API nøglen sender du  i en e-mail til: support@admind.dk, hvorefter Admind support tilføjer API nøglen på din konto i Admind. Dette betyder at din konto i Admind nu ved hvilken konto du har i Bullsender, og kan sende din kontaktliste over på den rigtige konto i Bullsender.

Dette skal kun gøres den første gang du skal bruge Bullsender og Admind sammen.

2. Oprettelse af kundeliste i Admind

Når din Bullsender konto er tilføjet på din Admind konto, kan du i Admind oprette en kundeliste. Når kundelisten er oprettet udfra de kriterier du har valgt i Admind skal du trykke på brev ikonet i nederste venstre hjørne.

Opret kundeliste i Admind

Du skal derefter klikke JA til at oprette en kontaktliste i Bullsender.

Opret kontaktliste i Bullsender

Kundelisten eksporteres nu over på din konto i Bullsender. Og du får en bekræftelse.

Din kontaktliste er nu oprettet

Du kan oprettet lige så mange kontaktlister i Bullsender som du ønsker. Så arbejder du med forskellige kundegrupper, segmenter eller på anden vis har behov for flere lister, så er dette muligt.

3. Kontaktlister i Bullsender

Din kundeliste er nu oprettet som en kontaktliste i Bullsender. Ved at klikke på Handling, kan du se de enkelte kontakter på listen.

4. Send dit nyhedsbrev i Bullsender

Du kan nu gå igang med at designe og sende dit nyhedsbrev. Du kan se her, hvordan du nemt sender dit første nyhedsbrev afsted i Bullsender.

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at tage fat i Bullsender support.