ANIMERET NEDTÆLLING

Skal dit nyhedsbrev skille sig ud, kan du bruge mange virkemidler.
Et af dem er animationer, der virker som et ekstra blikfang.

Typisk er animationer noget som de færreste sætter sig ned og laver, men med vore byggeblog med animeret nedtælling, kan du hurtige lave en nedtælling.

Brug det som et ekstra incitament til at drive brugeren over på dit tilbud, eller mind om hvornår et event starter.

Dealsites, auktioner, fastfood kæder med burgere der “kun er tilgængelig i en begrænset periode” er alle eksempler på, hvordan tidsbegrænsning bruges i markedsføring.

Vælg en dato og evt. en tekst, der skal vises når tilbuddet er slut. Så laver systemet automatisk en animation, der bliver vist i dit nyhedsbrev.

Du kan selvfølgelig også vælge at bruge det i en autorespondersekvens og vælge f.eks. 2 dage efter afsendelse.

Animeret nedtælling i dine nyhedsbreve