RAM DIN MÅLGRUPPE MED SPLITTEST

DERFOR SKAL DU TESTE

Selv små variationer i nyhedsbreve, kan give store udsving i hvor mange kliks og salg det skaber.
Find f.eks. ud af hvilken dag, jeres nyhedsbreve får flest klik.

Har du læst at de fleste åbner om morgenen, at STORE knaptekster virker bedst eller at der skal være personlig afsender på dit nyhedsbrev?
Mange af den slags råd er der hold i, men alle kontaktlister er forskellige og der findes ikke gennemsnitsbrugere!
Mål istedet på dine kontakter, hvad der virker bedst. Det kan du bruge vores A/B splittest til, som et stærkt værktøj til at optimere.

DET KAN DU TESTE

Med Bullsender platformen kan der testes på emnelinje, afsendernavn, indhold og afsendelsestid.

SÅDAN FUNGERER DET

Vælg hvilken kampagne, der skal testes samt hvordan.
Herefter kan du afsætte en hvis procentdel af din modtagere, der skal fungere som test gruppe.

Efter et selvvalgt tidspunkt, måler systemet hvilken kampagne der har fået flest åbninger eller kliks, og sender derefter den resterende procentdel ud.

Test på emne, afsender, indhold og tid

Hvilken header eller knaptekst virker bedst?

Hvilken afsender virker bedst?

Hvornår åbnes der flest nyhedsbreve

Hvor mange skal der testes på?