4 nye genveje til at målrette dit nyhedsbrev

Det skal være nemt

Vi fortsætter vores mission, om at gøre det så nemt som muligt for dig, at bruge de mere avancerede “cowboy tricks” indenfor e-mail marketing.

Derfor har vi lagt 4 nye guides ind i vores inspirationsgalleri, hvor du kan finde guides, til at booste din e-mail marketing.

Skyder du stadig med spredehagl i din markedsføring? Så har du meget at vinde, ved at tilpasse dit indhold, til dem du sender til.

Læs mere om de nye guides herunder, hvor vi har fokus på segmentering.

Gensend dit nyhedsbrev

Nå ud til flere ved at sende igen

Har du et arrangement, tilbud eller andet, der skal have ekstra fokus?
Synes du at åbningsraten på dit sidste nyhedsbrev trænger til et boost?
Så send det igen, til dem der ikke har åbnet, nyhedsbrevet endnu.
Men husk at ændre emnelinien. Og pas på med at bruge tricket for alt for ofte, ellers kan dine afmeldinger stige.

Nurturing kampagne til dine loyale nyhedsbrevslæsere

Din loyale brugere skal belønnes

Dine mest aktive kontakter, er dine brandambasadører. De anbefaler din virksomhed til andre, og køber ofte også mest.

Send et målrettet nyhedsbrev, hvor du går mere i dybden ift. indhold eller belønner dem med ekstra gode tilbud.

Test dit nyhedsbrev med A/B splittest

Mål hvad der virker!

Hvad får dine kontakter til at klikke?
Er dine brugere til et headerbillede af sommervejr eller produktbilleder?
Åbner der flest om morgenen eller om aftenen?

Send 2 version med en A/B splittest, og find ud af, hvad og hvordan du skal sende fremov

Send lokalt og målrettet med geosegmentering til dine nyhedsbreve

Send kun til Jyder

Har du et lokalt event, eller vil du tilpasse dine tilbud til landsdelen (som f.eks. dealsites gør).

Så vælg hvem du vil sende et nyhedsbrev til, ved at trække en cirkel på et Google Maps kort.